may be other people like us

HEJ! :)
jag är så himla glad!
Den 1a februari flyttar jag och danne in i nya lägenheten! Ska bli underbart gött! Men blir till att börja tvätta och packa ihop livet för att en än gång flytta. Men det är det värt. Trist att flytta från hanna dock, har varit otroligt mysigt :) hur som helst, inte mycket mer jag ville berätta egentligen. I början på februari kommer Frida hit (förhoppningsviss får josse ledigt från jobbet också), så februari får blir början på mitt nya år. Jag tänker förtränga större delar av januari. haha. Det blir fint. Saknar mina systrar och syskonbarn. Annars är jag glad över att inte vara i Sverige faktiskt. Aja, nu ska jag kolla klart på the way we were och sova! jobb imorgon (puuuh). Sov gott. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0