Dragon clouds so high above

Hej. :)
Vet inte riktigt vad denna dag ska sättas i för kategori. osammanhängade. Min tl ringde och gav mig ledigt för dagen, väldigt skönt men det är så trist väder idag, så jag hade lika gärna kunnat sitta på jobbet. Skulle handla lite mat men visa kortet fungerade inte. typiskt. så min nya roomie seda kommer snart o ska köpa mat till mig. Skönt att vi får lön imorgon! Då ska jag investera i en helt ny kalender och anteckningsbok. Känner mig ganska tom utan mina kalendrar.  Fem månader har vi varit här nu, känns helt sjukt. tiden går så fort. Om cira 29 dagar är det sommar här igen. underbart, tror att allting kommer vara lättare när hettan kommer tillbaka. Imorgon kväll efter jobbet så flyttar vi in i nya lägenheten med shawn och seda. Skönt med ett eget rum igen. väldigt mysigt o bo med hanna men lägenheten ser ut som en krigszon idag. Ångest. Ska ge mig på köket nu när jag ändå är fri hela dagen.
Måste även packa ihop allting igen men det känns väldigt drygt. Oj vad tråkigt detta inlägg blev nu då. Det har dock inte hänt så mycket sedan sist, star wars marathon som tog två dagar att återhämta sig från. Någon utgång med ali o hanna, väldigt roligt. Annars mest bara jobbat! Jag har två dagar på mig att skaka av mig januari-ångesten. Det borde väl gå. Nystart och allt med ny lägenhet. Saknar mina systrar,mamma, syskonbarn. ja alla! Nu får ni komma hit! okej. det var det. Nu ska jag städa lite. Vi hörs! Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0