internet

Hej! ÄNTLIGEN har vi internet här hemma. Så blir bättre med uppdaterandet.
Arbetsintervjun gick bra för båda oss men vi väntar fortfarande på svar. De borde ringa innan fredag då kurserna börjar på typ måndag. Vi får se, blir säkert grymt bra. Annars tar vi det mest lugnt,dansar mycket och dricker nya drinkar varje dag. Det är fint. Igår va jag o hanna o shoppa, varmt och trångt som vanligt. Men hittade lite fint till lägenheten. Sen blev det ett besök på största super market ever, med tre våningar. Fattar inte att jag gått o handlat på sketna affärer när jag kunnat köpa FÄRSKT kött och färska ostar.. Det var som en dröm. haha. Har även hittat Maltas kanske mysigaste byggnad.. den är fylld med böcker och har en hemmig känsla liksom. Vad mer är bra? allt. allt är så jäkla bra. Trivs med att alle bor här också, blev ett skönt gäng tillslut. Laddar upp bilder på lägenheten när jag hittar kameran.. så typ senare ikväll. Nu ska jag dricka kaffe och svara på lite mail. puss o kram
tråkig badbild. alla bra bilder är på dannes kamera.. de kommer de kommer :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Åh, hej. Tänkte bara säga att jag tittar in lite då och då! Och att jag också varit på den supermarket, den är underbar. Och pastan med pesto är jättebilligt. Också kan man köpa färdig grekisk sallad som är jättegod och perfekt att ta med sig om man ska på utflykt.



Hoppas att ni mår bra :)

2011-10-08 @ 14:43:52
URL: http://sannisss.blogg.se/
Postat av: sanna igen

Och förresten, har ni varit till blue lagoon? Det är ganska så fint där och mysigt. Om ni får tid och så borde ni ta en båttur dit.

2011-10-08 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0