coffee

Hej!!
Har inte uppdaterat på ett tag men har varit mycket nu på slutet. Jag och Hanna gick ut från en krog för ett tag sen och hamnar mitt i ett bråk. Två killar som bråkar, vakter som bara står där (folk omkring också). Vi försökte såklart stoppa ena killen som stod och praktiskt taget hoppade på andra killens ansikte. Med hanna som drar honom i armen och jag som sparkade honom innna  han slutade så reagerade vakterna äntligen. Lite traumatiskt. Men inte så farligt. Förutom det hade vi en sjukt bra utekväll. Är ju inne på min andra jobb vecka och trivs jätte bra! Blivit erbjuden ett bättre betalt jobb så vi får se vad osm händer med det, trivs ju så bra med det jag har nu! Aja.. Det har iallafall varit mycket drama i dagarna. En utekväll med några kompisar slutade med en jobbig taxifärd hem och ingen sömn alls. Men det känns bättre nu! Bärjar sju ikväll, efter jobbet blir det lasagne och ett glas rött hos vince! Ska bli trevligt! Är ganska trött. ska sova några timmar till. :) Hörs snart! Puss!
Idag fyller min stora syster Micci år, jättejätte grattis. Önskar jag var hemma och kunde fira dig! Älskar dig.puss!!
Hennes blogg hittar ni här :http://miccii.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0