If things go wrong, we can knock it down

Hej! :)

gud vad länge sen jag skrev känns det som. Men roligt o se att ni fortfarande kommer in o hälsar på. sist klagade jag väldigt mycket om förkylning and what not. men det är bättre med det nu (pepparpeppar). har inte hänt så mycket sedan sist. Jag börjar min training nästa onsdag, ska bli nice o börja på heltid och ha mer o göra! Ja, vad har hänt annars då? Hannas kompis hanna var o hälsade på förra veckan, jätte roligt o ha henne här. en frisk fläkt! :) Tatuerade mig också, för någon vecka sen. jag och hanna hade en shopping dag, när vi satte oss och skulle fika så fick hon för sig att hon absolut skulle sätta tillbaka sin navelpiercing så vi tog bussen till paceville. Sen bara blev det. helt plötsligt satt jag där och klämde sönder hannas hand. Gjorde en peace märke, som jag velat göra hur länge som helst nu. Gjorde verkligen inte så ont som jag trodde det skulle göra. mot slutet kände jag ingenting. Ville göra en till med en gång. haha. Blev super nöjd med den iallafall. Så tack hanna för att du pusha mig! Jaja. har inte hänt så mycket mer. Mycket mys i solen och extremt mycket kaffedrickande. fint! Snart kommer Josse och frida. kan knappt vänta!! Saknar er hemma! pusspuss!



Kommentarer
Postat av: rebella

fett najs juh gumman!!

2011-12-08 @ 09:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0