don't let your life, pass you by

Hej.
Har varit ett par riktigt jobbiga dagar. Har aldrig längtat hem så mycket som nu. Känns bättre idag men min nackspärr är värre än värst. kan inte göra något med huvudet. frustrationen har för tillfället satt upp läger hos mig. Ikväll blir det tillbaka till jobbet efter två dagar i sängen. börjar 6 och jobbar till 00:00. Lucia special på chatten så jag hoppas allt går bra och att jag inte får en till melt down. Hanna har varit så otroligt fin och muntrat upp mig dom här dagarna. Och issorna kom på ett litet besök igår också, precis i rättans tid! Nu ska jag gå ut och försöka hitta något att äta innan jobbet. ost? mm. Hoppas ni har det fint hemma. Blir så hemsjuk när jag är inne på systers blogg(http://miccii.blogspot.com/), med allt julbak och mys! Men snaaaart är det januari och då är josefine och frida här, de bästa vännerna i världen! ska bli så skönt! puss och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0