2012

Hej!! Förlåt för dålig uppdatering.

Har haft den bästa nyår i mitt liv men extremt underbara människor. Det blev mycket fix,mycket hårspray med tjejerna, penthouset medkillarna och Naitive för att skåla in tolvslaget med champagne. Sen vart det dans dans och mera dans. Tills jag inte kunde gå i klackarna. Bilder kommer! Nu sitter jag på jobbet och är superförkyld. Tur att jag gillar mitt jobb annars hade jag nog legat i sängen och klagat istället. Är ledig lör och sön, och börjar med nya schemat nästa måndag, såå kul! vad har ni gjort då? Hur firade ni nyår? pusspuss!



pussjossebosse<3

Kommentarer
Postat av: Corny

Jag var på arktura på nyår, det var astöntigt. Hade förfest med fintjejer i stan iaf. Det var kul! Kopierar din bild nu hoho. Saknar dig för mycke. Kul att höra att du har det bra :D Puss o kram o kexchoklad! <3

2012-01-02 @ 23:17:58
URL: http://corneliandriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0