rubrik

Hej snyggingar!
Har inte hant mkt alls sedan i.. eh nar jag nu skrev sist. Igar var vi o badade med hanna, det var trevligt. Ikvall kanske det blir utgang med Hanna mfl. Just nu sitter vi pa internet cafe och svettas.. Ja, alltsa det finns inte sa mycket att beratta just nu. Hur ar vadret hemma nu? ar det kallt nog for att ni ska fly hit snart? hehe
pa tal om ingenting alls sa hade vi odel besok igar, sot liten sak. Sag aven den storsta spindeln i varlden typ. (overdriver bara lite), jag ryser fortfarande nar jag tanker pa den. Ni ser vad lite jag har att beratta. Nu ska vi gora nagot vettigt. Puss o sant!
(Bilder kommer snarast!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Här är det kallt och eländigt!!! Räknar med att första snön kommer när som helst!! FYY!

2011-09-21 @ 20:56:13
URL: http://idafh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0