Surprise!

Hej och så!
Sjukt fint väder idag, så jag vaknade gladare idag. Känner mig inte mycket bättre idag. Men lite piggare. Det kommer. Men har helt glömt bort feber ett tag nu! Har pratat med min kompis Annika som kom med överaskningen att hon ska få en bebis! Så himla rolilgt, hon har velat det så länge och förtjänar det verkligen! Men såklart händer allt stort när jag flyr landet. Nej, så ego är jag inte! haha Är så himla glad för dig älskade vännen! Så jag kommer hem tidigare än planerat! Men det är länge nog till lillen kommer! Ska bli så kul! Första bebisen i bland alla tjejerna! Åldern smög sig på antar jag! :) Men jag gillar det! Aja, har inte så mycket mer att säga.. eller som är intressant nog! Hörs senare! puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Annika

wiie! tack gumman! ja se till att komma hem snart så ska jag hålla in bebisen tills du kommer:P <3

2011-10-18 @ 15:58:08
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0