saknar.

Börjar jobba om ett par timmar och har inte ens ätit middag än. Får sätta fart snart! Många bilder idag men jag saknar er så himla mycket! Men snart kommer Josefine, då kommer det kännas bättre! LÄNGTAR! Puss o Kram!
Elsa & Jag, Midsommar hos stina med fina gänget i revis!
Marcus & jag på balen!
Det enda jag minns från den kvällen var att den var rolig. :)
Studentveckan.
Kreativ Explosion. (en del av oss iaf)
Jag & syster johanna på min student.
Kanske den mysigaste kvällen sommaren 11.
Pickninck på isen med kosa. Finaste vintern!
Mösspåtagningsbal. Fina Jessica, jag & bästa cornelia! <3
Midsommar på kollektivet ute i ås. Underbart fint!
finaste projekt-gruppen,ni gjorde hela året! <3
Körfältsgrillen!
valborg förr ett par år sen! Stora syster micci & Hugo! <3
frida,linda,på filten med vin. En fin dag. krävdes inget mer!
Yran med Rebecca! Håkan hellström du & ett par öl. Även om vi var festivaltanter så var det sjukt roligt!
En sommarkväll 11, med Stina amanda,hanna & olle. <3
Idas Födelsedag! Annika & ida. <3
Sushi,ont i magen och dans.
Linneas födelsedag!
Elin & Erik på Elins boksläpp!
'
Paulina. En liten del av mig fattas när du är mer än 2 timmar bort.
Syskonbarn hugo <3
En helg i skogen i Bollnäs med marcus & wouter. <3
Max. Mer än ultimat. det är du. <3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

fan jag saknar dig.

2011-11-01 @ 18:50:02
URL: http://corneliandriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0