keep breathing

Hallå!
Dannes första dag igår, han verkar trivas men det är intro nu i början så han är inte så himla pepp då han mest sitter o lyssnar men det blir nog bättre. Oj vilken lång mening. Hur som helst.. Igår hade jag en hel dag med Hanna, Jag klippte mig (super nöjd) och så fixade hon vårat hår inför kvällen. Efter det käkade vi middag på Tabbak (turkisk resturang i Sliema) Så himla gott! Sen gick vi till henne, drack vin o fixade oss. Daniel gick hem ganska tidigt och vi fick sällskap av alle ist. Var en sjukt bra utekväll. Vi fick skjuts hem vid 5-6 tiden. Jag o Ali va inte så pepp på o sova så vi satte oss på balkongen tills vi blev så hungriga att vi inte stod ut. Så runt 7 tiden så gav vi oss ut på jakt efter frukost. Vi gjorde ett stopp och gick in på kyrkan som ligger på väg ner mot The strand. Satt där en stund o gick hela stranden bort men ingenting var öppet så vi bestämde oss för o åka över till Valetta o leta men inga båtar hade börjat gå så vi gav upp och gick till en liten affär vid oss o köpte chips och plockade med pizza. Så det vart en extremt lång dag o natt igår. Hanna o ali som är vana vid Malta och inte i lika stort behov av vila som jag är gav sig ut ikväll igen. Dom tjatade nästan med mig, men några filmer och chpis kändes mer lockande. Imorgon är det jobb jakt för min del. Jag har gruvat mig men nu är det DAGS. Aja. mer än så har inte hänt. Saknar er hemma. puss!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0