sit back down where you belong..

Hej Sverige.
Har varit mycket på sistonde. Jag har varit sjuk mycket sen jag kom hit och min kropp hinner liksom inte återhämta sig mellan gångerna. Men nu mår jag relativt bra, lite förkyld men det är är inget i jämförelse. :)  Allt går bra på jobbet, har ju skönaste jobbar kompisarna och chefen. ;) Vet inte vad som hänt sedan sist, Jag fick en infektion för ett tag sen och var sängliggandes. Men det är bättre där också. Vi har mest tagit det lugnt, jobbat och sovit. Igår kväll var vi ut några stycken. Började segt men blev som alltid roligast när vi skulle hem. Menmen, idag är jag helt out of it. De flesta ska ut eftersom att det är fredag men tror jag ska ta det lugnt med en film bara. Om inte Hanna övertygar som vanligt ;) haha. Längtar hem lite, saknar mina syskonbarn, dom växer så fort nu.. Saknar resten av familjen och vännerna också. Men det kommer och går i vågor. Elin mår inte så bra efter sin ryggoperation så det är lite jobbigt att inte kunna vara där för henne nu. Ni kan hälsa på henne här - http://www.elinhoffner.se/.
Aja, ska fortsätta jobba nu. Mamma Annika, ses på skype snart! :) Okej, vi hörs snart då!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0