love you like a lovesong

Hej!
Har haft en jobbig period med förkylning och annat. Men det börjar kännas bättre nu. Från o med första december jobbar jag på heltid, får några dagar innan min training börjar så jag kanske åker hem till Uppsala en sväng och hälsar på familjen. Vore skönt! Får se hur schemat ser ut då. Jag älskar verkligen mitt nuvarande jobb men timmarna är lite sådär. Så det ska bli skönt att få fler timmar och mer att göra. Igår kom Hanna hem från London så vi gick ut, drack lite drinkar och dansade tills fötterna började värka. Trevlig kväll! :) Idag har jag mått som jag förtjänar. Har pratat med Frida på skype, insåg inte riktigt HUR mycket jag längtat efter henne. Jisses, men snart kommer hon och josse. Ska bli mysigt! Aja där var mina fem minuters rast. måste fortsätta jobba. hörs snart!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0