feber och annat som är fint..

HEJ!
Förlåt att jag uppdaterar så dåligt! Jag jobbar ju varje dag och danne har inte heller tid. Men har inte hänt så mycket sedan sist. Har hängt med min hanna, en konstig vecka. Hela förra veckan. men rolig. och dåodå konstig. Men mest fin. Vi har ju två nya roomies nu, Felicia o Jonte. Mysiga som få med sina instrument och virknålar. Så nu har vi ett perfekt litet kollektiv. Trivs fint i lägenheten! Jobbet går fint osv. vad mer då? Bra med alkohol för mig ett tag nu. Jag har feber och är förkyld, så sjuk igen. Har något virus i kroppen som bara kommer tillbaka. Jobbigt. Sitter på jobbet nu och försöker fokusera, går sådär. Men slutar elva och är ledig imorgon! Skönt :) Då ska jag o felicia o jonte ha en heldag. Om jag tar mig upp. Det visar sig. Aja måste jobba. Vi mår bra! Pussa på mosters älsklingar syster! :) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0