telefonsvararen

sitter o lyssnar på navid o gudarna och blir så himla sjuk efter tings och amanda. Igår var kanske den jobbigaste dagen emotionellt sedan jag kom till malta. Hade sovit dåligt, jäkla grannar som är uppe och skriker hela nätterna alltså.. det är som att dom sätter klockan på 4 BARA för att kliva upp tjaffsa, nästa gång ringer jag polisen. aja, back on track. Så jag tror att det var mycket pga sömnbrist men sen så blir det väldigt mycket ibland också och jag känner inte att det finns något litet utrymme att bara få må dåligt, en liten stund. Så jag längtade hem, till familjen i uppsala, i östersund och vännerna. Längtade till det sköna livet på rådhusgatan, till sena nätter med ett glas rött och super mario. Jag är väldigt glad att vi är här men ännu gladare att det blev malta och inte på andra sidan klotet. För här finns iallafall finaste barndomsvännen hanna som vet hur hon ska muntra upp mig. Jag är så glad för att daniel är så himla fin och som vet exakt vad han ska göra för att få mig att må bättre. :) En kaffebryggare och gevalia kaffe var det som krävdes för att jag skulle ur mitt funk. Han vet han :) Nu är det snart jobb och det känns faktiskt bara roligt. Jag är i AAAAWH med mina jobbarkompisar, dom är så himla bra. Har inte mycket mer att skriva nu faktiskt. Jag längtar till nyår, gav mig själv en väldigt sparkly klänning som julklapp och kan inte vänta tills jag får ha på mig den! Juste, jag blev lite ljusare i håret. Inte så farligt, lite blonda slingor bara. :) SÅ ingen panik, josse. Jag ser fortfarande normal ut. :) okej! Hörs snart. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0