sunkissed

Heeej.

Skrev med fina Ida igår och insåg att jag inte uppdaterat bloggen på länge.

Nu är det sommar här, korta klänningar och isglass. så fint! Har väl inte hänt så mycket egentligen. Fläkten har åkt fram och täcket ligger i garderoben. Hanna har bytt jobb, så vi har fått en ny i teamet. Ja, vet inte vad jag ska berätta. Vi jobbar mest. När vi inte jobbar så solar vi,festar och äter. Livet är en lång semester känns det som.
Josse och Frida kommer den 12 och stannar till 19 så jag hetsar semester dagar. Det kommer bli så mycisgt att ha dom här en hel vecka!! Sen kommer Cornelia och bor med mig en månad i slutet på Juli. Så jag är nöjd med livet just nu! Daniel mår bra, han fick en befodran och trivs bättre på jobbet. Saknar min familj och syskonbarn så himla mycket. Får försöka komma hem något i sommar. Missar min lillebrors student då jag inte fick någon semester nu, känns lite trist. Får överösa han med presenter sen som förlåt. ;)

hur som haver. Ska fortsätta jobba. hörs snart. Puss o kram!

Annikas lilla prinsessa har kommit till världen också, GRATTIS älskade tjej, snart kommer jag och pussar på er!

Annika,jag och frida! <3





bara kärlek<3

Kommentarer
Postat av: ida

<3 Åh! Känns som igår allt de där hände! Kom hem lite nu :)

2012-06-03 @ 20:40:32
URL: http://idafh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0