42 grader

Hej!
 
Sjukt länge sen jag uppdaterade. En hel månad tror jag nästan!
 
Frida och Josse kom på besök den 12 juni och stannade en vecka. Vi bodde med Hanna, en väldigt trevlig vecka med mina tjejer! Sen då? mest solat och badat, jobbat och sovit och festat och så börjat om igen.
Det är sjukligt varmt nu, pendlar mellan 35 - 42 grader varje dag nu. Men kallt på jobbet så det är skönt.
 
Idag kom min bästa Cornelia, ÄNTLIGEN!! Jag får ha henne här i nästan en månad!! Har saknat henne så himla mycket. Blir mycket äventyr här framöver.
 
Annars rullar allting på, förutom att jag har haft en äckelgubbe som klättrar till vårat tak och glor in i mitt fönster (vi bort högst upp). Obehagligt som fan, men tror Sean o daniel skrämde honom när dom sprang efter han igår natt. Haha. Aja, känner mig inte speciellt rädd, tycker nästan alla e så i detta land. Ofarliga men obehagliga.
 
Daniel mår bra och trivs i solen, han snorklar mycket. Han hade en audition för ett band och har joinat dom nu så han är vldigt nöjd. :)
 
Saknar mina syskon,syskonbarn och mamma väldigt mycket nu. Dom känns väldigt långt borta ibland. Men tänkte ta mig hem i augusti!
 
Hoppas ni mår bra i Sverige annars är ni alltid välkomna hit för drinkar och en omstart! ;)
 
Puss&Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0