never made me stronger at all.

Hej!

Blev mycket tjaffs med hyresvärden. Inte över än som det verkar men jag har bestämt mig för att inte lägga mer energi på henne. Hon kommer bli betalnings skyldig när vi lämnar in räkningen. Hur som helst! Hanna är fortfarande i Sverige, vilket har lett till några nyktra dagar, haha. Ganska skönt men nu vill jag att hon ska komma hem! Kom på jobbet vid 13 och undrade efter en timme varför det var så lite att göra. Det är tydligen lördag idag, någon annan som var medveten om detta?? Blir väl så när man får vara ledig i ett par dagar. Första lördagen sedan jag kom  hit som jag inte tänker göra någonting alls, jobb till 22, sen tänker jag äta mat och kolla på en film. Skönt! Men är det verkligen lördag idag? Det känns verkligen inte så. haha okej, nog om det. Har egentligen ingenting nytt att dela med er. Jag är som i en bubbla nu, hör folk men lyssnar inte. Jag har ingen energi kvar efter dessa två veckor av kaos. Bara ler och tittar ner. Jag tror att man kommer till en gräns, jag vet inte om det beror på åldern eller bara ens omgivning. Men det finns en osynlig gräns som folk krossar, nästan varje dag. Det är svårt att vet hur man ska hantera vissa saker men jag tror att man lär sig, lite varje dag vad som är viktigt  och inte. Så jag tänker ta resten av januari och låta det vara lite dimmigt, oklart. Men sen tar jag tag i mig själv och prioriterar det som är viktigt. Jag tror inte att det är mänskligt att låta sig själv sugas in i dålig energi hela tiden. Nu låter det som att jag mår jätte dåligt men det är faktiskt inte så. Kände bara för att skriva det jag tänker. Allt är inte jättebra hela tiden, inte ens på malta. Men när det är bra.. då är det fan bra! :)

Jag är sjukt tacksam för finaste pojkvännen och underbara nya vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0