b-b-breakin' in

Hej alla fina!

Har varit  ett par påfrestande veckor. Men det känns lite bättre nu. Jag och danne bor hemma hos Hanna och riny i tre veckor nu och sen flyttar vi till eget. De två nya tjejerna på jobbet fick ta över våran lägenhet, känns jätte bra att det löste sig så bra. Blev dock lite tjaffs med våran hyresvärd igår då hennes man försöker vrida oss torra på pengar. Så jag lät min kära daniel ta hand om det idag. Blir så trött på alla malteser som tror att dom kan lura en på pengar bara för att man inte är här ifrån. Imorgon får vi veta om vi får tillbaka våran deposit då dom ville ha kvar halva egentligen (2000 kr) för en fläck på golvet. Men då vi inte tror att det kostar så mycket att vaxa ett golv så gick daniel till en städfirma, där alla var så gulliga. En kund som stod där ringde upp sin supermorsa som hjälpte daniel med sitt hemliga vapen mot fläckar. haha Så han fick bort det. Nu får vi hoppas att hyresvärdens man inte är lika pengakåt idag och att det blir rättvist. Okej NOOG om det. Tråkigt inlägg detta blev nu då. haha. vad har hänt då? Vi hade en underbart rolig helg, lördagen spenderades med god middag och utgång med alla fina. På söndagen slog rastlösheten till och vi befann oss än en gång ute. Malta alltså.. Så nu blir det lugnt ett tag framåt :) Pratat med min fina syster Johanna på skype och försöker få hit henne så fort som möjligt. Saknar min familj så mycket. jaa. vad mer? inte så mycket. Jobbet går så fint så, sitter på training och trivs med det. aja, ska försöka lära mig lite nu. haha vi hörs! Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0