on and on

Hej!
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev om sist men har inte hänt så mycket sedan sist ändå. Går fint på jobbet och vi har det super mysigt hemma. Finns egentligen inte mycket att uppdatera. Men solen kommer mer och mer. Idag var en underbar dag, var verkligen sommar varmt, det luktade jordgubbar och solsken. Man blir så lycklig! I övrigt saknar jag er där hemma så galet mycket ibland! Nu har cornelia lov och jag är inte i Östersund för att kunna fika hela dagar med henne, känns skumt. Vad ni känns långt bort! Jag överlever dock, ni kommer fylla ön snart nog! aja nu måste jag sova, ska upp halv åtta imorgon! puss på er :)
Finaste Jessi och Bästa Cornelia! fina tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0