baby.. now you do.

Hej!
Sist jag bloggade var när vi fortfarande bodde med hanna o riny. Ett tag sen var det ju. Men det har varit väldigt mycket på sistonde. Flytten känns helt undebart bra, trivs verkligen här. ska slänga upp lite bilder sen :) Annars? Det snöade här första gången på 50 år. Bra år att flytta till Malta liksom. Men nej, ingen märkte av det. Idag är solen uppe och det är ganska skönt. Jag njuter faktiskt lite nu, det är lagomt. Snart blir det sådär varmvarmt liksom, sådär så man måste duscha varje timma. nej, ska inte klaga. Kom ju hit för värmen också. Hur som helst. Frida skulle ju komma hit men det blev inte av pga många saker. Men jag tog ändå några dagars semester, kände att jag behövde andas lite. Vara lite själv. Ida kommer i början på mars, ja det verkar som att alla kommer hit samtidigt. Men det blir roligt. Nu ska jag o danne ner till the strand, kanske the point och handla lite inför Sedas födelsedag (och alis) :) Verkar som det blir mycket ståhej denna helg. Får se hur ivrig jag blir på att haka på det. Känner mig så stressad och uppvarvad utan någon som helst anledning. Ska sluta gnälla. Nu lär vi röra på oss. Ha en fin dag!
Puss o kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0