that should be us right there

Hej!
Sorry att det vart lite dött i bloggen på sistonde. Jobbar jämt så det glöms bort.
Sen finns det väl inte så mycket att berätta tror jag. Det har varit en fin månad så långt, mysiga dagar i solen, mycket shopping,många drinkar.. som har lett till att jag ligger hemma och är förkyld. Men inte så farligt, har inte kommit till det stadiet där jag behöver att folk tycker synd om mig för att jag ska må bättre, så det är ett gott tecken. Ska dricka mycket té idag och gå på en lugn promenad och handla lite mat. Imorgon är jag ledig också, vilket är underbart skönt! Om 19 dagar får jag besök hemifrån, längtar jätte mycket!
aja, ska väl ut i solen innan den går ner. Vi hörs snart :) puss!
(hej systrar,känner mig lite stranded så att säga. Några dagar i solen med er skulle hjälpa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0