you and me could write a song about our future life together

Hej kompisar! Har inte kollat vad daniel skrev sist. (nej, jag är inte lat, men internet på hotellet är sådär töntigt dyrt) Men idag har vi mest slappat. Solat,badat och haft det gött! Imorgon ska vi äntligen (och jag mimar äntligennn när jag skriver det), ska bli så kul att åka runt o kolla på lägenheter! Men vi har bestämt oss för att åka vidare om inte allt för länge. Jaja, berättar mer om det imorgon! Blev take away från en kina resturang här brevid hotellet ikväll.. igen. Det turkiska stället är alltid packat. Jag bara måste äta där, vad är grejjen med deras mat som gör att det alltid sitter folk där? Dom kanske är trevligare? Hon på kinan var då inte speciellt trevlig, tur för henne att de har så gott ris! :) nog om mat! Här kommer lite bilder! (har ni några frågor får ni väl KOMENTERA lite!) hehe. Puss så länge!

tråkigare än det ser ut att åka denna sega hiss!

 

 

Så skönt i vattnet!

Sliten tjej..

och kille.. haha

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Beundrare av Olson från Salsån

Fan vad mysigt ni verkar ha det! vill ha mer naket dock!!!11 from ösd with love

2011-09-09 @ 15:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0