cocopuffs.

HEJ:)
Igår mådde jag dåligt en större del av dagen. Tror det var något jag hade ätit. Det började när vi var på festen med hanna redan i fredags. Men vilade igår och tvingade mig upp runt 12 tiden, gick och köpte kaffe och kom tillbaka på rummet. Daniel hade en mer aktiv dag, han promenerade till valetta för att köpa mobilkort (fast jag är ganska säker på att man kan göra det här) haha. På kvällen upptäckte vi en del av Sliema vi inte sett innnan. Hamnen är så lång, och vi har alltid vänt när vi trott att det var det liksom, men ojoj. nejnej. Hittade massor med fina platser (lite gömda) Ja, det går inte att förklara. Tar bilder ikväll och visar er då! Nu har vi just ätit frukost, jag drack deras kaffe (om man nu kan kalla 95%vatten och resten kaffe det). GUD vad jag saknar min kaffe bryggare. Elsa,josse,malin.. kan någon av er komma ihåg att ta med typ GEVALIA snabbkaffe eller något när ni kommer? tack! Aja, nu ska vi till The Point (typ som stortorget, fast ni vet.. mycket häftigare) hehe. Sen vette fan, dra ner till hamnen o sola o bada lite? kikar in och uppdaterar er lite senare. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0