frukost?

Hej!
Har sovit två timmar inatt. förutom hostan och halsont så är jag nästan helt frisk så min kropp kände väl av att jag degat i flera dagar så jag låg rastlös till 7 imorse. Fy så hemskt det var att kliva upp vid nio. Men drack en kopp Te, inte alls lika tillfredställande som kaffe men vi hade ingen mjölk hemma så man tager vad man haver. okej, ska sluta tråka ut er. Hade iallafall min intervju klockan 10 på Besedo (för bettson-chatten). Det var väldigt trevligt, haha. Nejmen ingen sån ansträngande gå-igenom-hela-cvt-ord-för-ord intervju liksom. Det var skönt. kändes väldigt bra, tror jag får jobbet. Får veta i em. kanske inte ska låta så kaxig utifall jag senare måste berätta att jag inte fick det. peppar peppar. haha. okej. Jag är så himla trött så allt jag skriver är osammanhängande. Danne ligger fortfarande och sover, har hållit honom vaken med mitt jäkla hostande i natt. stackarn, men nu ska jag iväg och köpa massa frukt och annat gott och väcka honom med frukost på sängen. Vi hörs sen! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0