oh darlin, darlin.. walk a while with me

Har blivit lite bättre på o blogga va? hehe.
hade en otroligt fin efetermiddag med daniel igår. blev en låång promenad med shopping och bakelser. Hittade en superfin röd klänning till julfesten imorgon och en nyårsklänning. Eller ja.. om vi ska vara ärliga så var det daniel som insisterade att jag prövade dom. Han kan han också ibland. Idag har jag slappat och haft en bella-dag. Jag har ätit jul-cupcakes,druckit mycket kaffe och skrivit en del. såå skönt. har jobbar ett par timmar nu. lite segt ikväll. slutar elva, så skönt. imorgon börjar jag min training med bästa issa. Blir en lång dag men julfesten efter jobbet. ska bli roligt. Men hela företaget på en fest.. pust.. haha. nej det blir säkert roligt. Om/NÄR josses ledighet blir beviljad så kommer hon och frida den 4 januari. vill inte bli för exalterad utifall men det skulle vara fett. nu är mina fem minuter slut såatte. vi hörs! puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0