ingen rubrik

Heej!
Hoppas ni hade en fin julafton! :) Själv jobbade jag till 16. Sedan blev det skype med familj o släkt, shopping. Hann trycka i mig lite mat innan danne kom hem. Då vart det lite mer skype. Sedan kom hanna. Vi tänkte joina de andra på lite middag och så men vi är så lata så vi var bara hos oss innan vi mötte resten ute. Riktigt rolig kväll igår. INGEN julkänsla what so ever, trots låtsas snö och jullåtar på naitive. Men en fin Julafton ändå! :) Eftermiddagen har jag spenderat i sängen med hanna, kollat på mysteriet på greveholm och tryckt i oss chips. Gick och köpte take out till mig o danne innan jobbet. En ny resturang på the strand, Sjukt gott. Dit går vi fler gånger ;) Nu sitter jag på jobbet. Vldigt segt. Inte så mycket o göra. Får gå hem om några timmar, då ska jag ta ett bad och äta choklad. mmmh. hörs snart! pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0